مدیریت تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی

مدیریت تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی

Image
مهندس عباس ایزدی
مدیر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی

کارشناس ارشد ارزیابی فناوری سلامت (HTA)

IzadiA1@mums.ac.ir



شماره تماس:
 38049411
نمابر:
 38049411
داخلی:
 9630
شرح وظایف
  • تلاش برای تنظیم واجرای برنامه عملیاتی و فرایندهای آن مدیریت مطابق با برنامه های معاونت و در هماهنگی با سایر مدیریت­ها
  • نظارت مستمر بر تامين و توزيع وسايل و تجهيزات پزشکي مورد نياز مراکز درماني تابعه اعم از توليد داخل و واردات
  • نظارت مستمر بر توليد کنندگان و توزيع کنندگان تجهیزات پزشکي در سطح استان در جهت کيفيت و اجراي مصوبات وزارت متبوع
  • بازدید و نظارت کامل بر تجهیزات پزشکی موجود در تمام انبارهای مراکز درمانی تابعه دانشگاه
  • ارزشيابي مستمر بيمارستان­هاي استان به منظور حفظ و ارتقاي تجهيزات پزشکي موجود با هدف استاندارد سازي تجهيزات
  • سياست گذاري جهت خريد تجهيزات پزشکي با تکنولوژي بالا بر اساس نظام سطح بندي مراکز تابعه
  • ارائه مشاوره به مراکز درماني تابعه و واحدهاي آموزشی و  تحقيقاتي دانشگاه در خصوص انجام خريدهاي تجهيزات پزشکي
  • اولويت بندي واخذ پروفرما جهت تجهيزات پزشکي مورد نياز مراکز بر اساس سهميه ارزي دانشگاه .
  • انجام پيگيري­هاي لازم به منظور اخذ حواله کالاهاي تخصيص يافته به مراکز تابعه و تحويل و توزيع دستگاه­هاي حواله اي
  • برنامه ريزي و اجراي طرح هاي آموزشي جهت کاربران دستگاه­های تجهيزات پزشکي .
  • خريد، نگهداري و ذخيره سازي تجهيزات پزشکي مورد نياز، جهت رفع نياز فوري مراکز در مواقع خاص و حوادث غيرمترقبه
  • خريداري و پيگيري تامين قطعات يدکي دستگاه­هاي پزشکي مراکز تابعه
  • نظارت مستمر بر سرويس، نگهداري و تعمير دستگاه­ها وتجهيزات پزشکي مراکز تابعه
  • بررسي نيازهاي واقعي و اولويت بندي آنها بر اساس نظر کمیته های تخصصی
  • مقايسه و تطبيق در خواست­ها و دستگاه­هاي موجود و ارسالي از طرف شركت­ها
  • ايجاد بانك اطلاعاتي جامع تجهيزات پزشكي و نظارت بر نحوه عملكرد آن و استفاده از آخرین اطلاعات نرم افزاری در قالب دولت الکترونیک
  • جمع آوري كليه قراردادهای منعقد با شركت­هاي تجهيزات پزشكي و پيگيري نحوه انجام مفاد قراردادها توسط شركت­ها
  • بررسي و نظارت بر نحوه نصب و راه اندازي دستگاه­ها
  • نظارت بر انجام دقيق دوره هاي نگهداشت دستگاه­ها طبق جدول زمانبندي
  • نظارت بر انجام صحيح خدمات پس از فروش شركت­هاي تجهيزات پزشكي
  • حرکت به سمت اصلاح فرایندهای احصاء شده به نفع برون سپاری و اتوماسیون حداکثری
  • برگزاری کمیته های قانونی و تخصصی و پی­گیری امور ارجاعی به آن کمیته ها در جهت پاسخ گویی قانونی و سریع به درخواست­های وارده
  • احصاء و پی­گیری منابع مالی وزارتی، استانی و دانشگاهی و خیرین در جهت تامین حداکثری تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی مورد نیاز دانشگاه
  • احصاء و ثبت نرم افزاری کامل تجهیزات پزشکی دانشگاه در حوزه­های مختلف و برنامه ریزی برای استفاده بهینه از سرمایه­های دانشگاه
  • برنامه ریزی آموزشی برای همکاران محترم آن مدیریت و مسئولین فنی مربوطه در بیمارستان های دانشگاه با همکاری متخصصین فن و اجرای مدون آن
  • شفاف سازی فرایندهای خرید و توزیع تجهیزات پزشکی در بیمارستان های دانشگاه به نحوی که اطمینان حداکثری از رعایت حقوق مردم و منافع دانشگاه ایجاد شود
  • بهره گیری حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی در تامین ملزومات پزشکی به نحوی که عدالت حداکثری ایجاد شود.
  • شناساندن توانمندی ها و دست آوردهای آن مدیریت از طریق روابط عمومی فعال در هماهنگی با روابط عمومی دانشگاه